Структурна схема перетворювача напруги для живлення бортової апаратуриОлійник Сергій Михайлович; Мовчанюк Андрій Валерійович, к.т.н., доц. (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", м. Київ, Україна) У даній статті проводиться аналіз структурної схеми перетворювача напруги бортової мережі автомобіля в змінну напругу 220В який би відповідав вимогам до автомобільної апаратури та розрахований на вихідну потужність не менше 600Вт. Проводиться аналіз варіантів побудови пристрою. Обґрунтовується вибір основних вузлів. Як висновок наводиться отримана структурна схема. Ключові слова: перетворювач напруги, бортова апаратура, структурна схема. ... |
Інф. повідомлення |
Заявка на участь |
Оформлення тез |
Оформлення літератури |
Правила транслітерації |
Коментарі
При проектуванні бортової апаратури, особливо для використання у відповідальному транспорті (наприклад, карета швидкої допомоги), важливим показником є безвідмовність роботи. Тому можливо є доцільним проводити вибір структурної схеми виходячи з надійності роботи окремих вузлів і можливості створення дублюючих ланок?
Слід не забувати про конкурентно спроможність кінцевого виробу, в плані собівартості. Тому до використання дублюючих ланок слід віднестися з обережністю. Зараз розглядається варіант з посиленим захистом.
Іноді системи з нижчим ККД працюють значно стабільніше, ніж високопродуктивні системи.
Крім того, вибір елементної бази з запасом по потужності (напрузі, струму і т. д.) підвищує надійність системи в цілому, але збільшує її вартість.
Я все-таки вважаю, що компроміс вартість-якість для систем, від яких може залежати життя людини, повинен схилятися в бік якості, а не вартості.
Всі елементи взяті з двох-, трьох кратним запасом. Також кожен з блоків в паралельно-послідовному з"єднанні здатен витримувати двократне перевантаження. Такий запас мало впливає на кінцеву ціну виробу.
Стрічка RSS коментарів цього запису