"Радіотехнічні поля, сигнали, апарати та системи"

Визначення показників якості синхронних та асинхронних автоматизованих систем тестування

Автор:

Кравченко Альона Анатоліївна, аспірант (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", м. Київ, Україна)

В педагогічних тестах одним з основних показників є трудність завдань, яка за умов експериментального дослідження під час апробації тестів визначається як статистичний рівень виконання тестових завдань. На основі відомої трудності завдань тесту можна формувати тестові послідовності із заданими характеристиками, зокрема створювати адаптивні тести.

...

Додатки:
Download this file (RTPSAS_2012_s8_p173.pdf)Кравченко А.А., тезисы[Повний текст]260 Kb
 

Додавати коментарі можуть лише авторизовані користувачі. Введіть логін та пароль або зареєструйтеся.

Пошук

Авторизація


Останні коментарі

Joomla inotur picma